Marketing Automation w branży motoryzacyjnej

Dom Samochodowy Germaz dołącza do grona klientów BSMC i jest kolejnym w branży motoryzacyjnej użytkownikiem systemu SALESmanago . Przedmiotem umowy zawartej z BSMC są usługi doradcze w zakresie e-marketingu.

D.S. Germaz to autoryzowany dealer samochodów marek: Ford, Mitsubishi oraz Suzuki. Firma prowadzi swoje salony oraz autoryzowane stacje obsługi we Wrocławiu i Zielonej Górze.

W ofercie firmy znajdują się najnowsze auta osobowe, dostawcze, obsługa serwisowa oraz  usługi związane z zabudową nadwozi samochodów dostawczych i specjalistycznych. Szczegółowe informacje o firmie można znaleźć na stronach: www.germaz.pl, www.dostawczyford.pl i www.mitsubishi.germaz.pl

SALESmanago w sprzedaży aut

Jak wspomniano, BSMC będzie wspierać DS Germaz w działaniach e-marketingowych i w wykorzystaniu systemu SALESmanago Marketing Automation do prowadzenia kampanii marketingowych, skierowanych na lokalne rynki w województwie dolnośląskim i lubuskim.