Od czerwca br. listę klientów – reprezentantów branży IT powiększa firma BTech Sp. z o.o.
Aktualności
Kolejny klient z branży IT: BI-Pro Consulting Group
BI-Pro Consulting Group dołącza do grona klientów BMSC. Przedmiotem współpracy jest opracowanie koncepcji komunikacji marketingowej wspierającej pozyskiwanie nowych kontraktów wdrożeniowych.
Kiedy wdrożyć marketing automation w firmie
Utarło się, że automatyzacja procesów marketingowych to domena marketerów. W dużej mierze tak jest, bo to im powinno zależeć na umocnieniu swojej pozycji w firmie. Jednak jest jeszcze jeden dział, który powinien być mocno zainteresowany poprawą jakości działań marketerów. Tym działem jest oczywiście Sprzedaż, a poniżej znajdziecie 7 pytań, które pomogą…
Jak przygotować bazę kontaktów do systemu marketing automation
Badania rynkowe prowadzone na całym świecie pokazują dość jednoznaczny obraz: automatyzacja procesów marketingowych staje się niezbędnym narzędziem pracy każdej firmy. W zasadzie od kilku lat wartość obrotów na światowym rynku narzędzi tej klasy notuje ponad 50%-owe wzrosty rocznie i już dwa lata temu zbliżyły się one do 2 mld $….
Marketing Automation w branży motoryzacyjnej
Dom Samochodowy Germaz dołącza do grona klientów BSMC i jest kolejnym w branży motoryzacyjnej użytkownikiem systemu SALESmanago . Przedmiotem umowy zawartej z BSMC są usługi doradcze w zakresie e-marketingu.