BSMC oferuje dedykowane szkolenia z marketing automation. W programie omawiane są takie zagadnienia jak: podstawy automatyzacji marketingu, wykorzystanie systemów tej klasy w pozyskiwaniu kontaktów handlowych, content marketing, konfiguracja systemu, zarządzanie […]
Więcej...Latest Posts
BTech dołącza do grona klientów
Od czerwca br. listę klientów- reprezentantów branży IT powiększa firma BTech Sp. z o.o.
Więcej...Kolejny klient z branży IT: BI-Pro Consulting Group
BI-Pro Consulting Group dołącza do grona klientów BMSC. Przedmiotem współpracy jest opracowanie koncepcji komunikacji marketingowej wspierającej pozyskiwanie nowych kontraktów wdrożeniowych.
Więcej...Kiedy wdrożyć marketing automation w firmie
Utarło się, że automatyzacja procesów marketingowych to domena marketerów. W dużej mierze tak jest, bo to im powinno zależeć na umocnieniu swojej pozycji w firmie. Jednak jest jeszcze jeden dział, […]
Więcej...Jak przygotować bazę kontaktów do systemu marketing automation
Badania rynkowe prowadzone na całym świecie pokazują dość jednoznaczny obraz: automatyzacja procesów marketingowych staje się niezbędnym narzędziem pracy każdej firmy. W zasadzie od kilku lat wartość obrotów na światowym rynku […]
Więcej...